Regulamin sklepu
Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Serwisie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.
Serwis „Fotoregalo”, działająca pod adresem https://www.fotoregalo.pl, prowadzona jest przez spółkę: „365 International Sp. z o.o.” z siedzibą: ul. Tysiąclecia 42, 62-001 Golęczewo, której dokumentacja przechowywana jest w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zarejestrowaną pod numerem KRS: 0000593206, NIP: 9721259796, REGON: 363277252, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Kontakt z Serwisem – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kl=ontakt@fotoregalo.pl, telefonicznie pod numerem 612 502 400 ; pisemnie pod adresem: 365 International Sp z o.o. ul. Tysiąclecia 42, 62-001 Golęczewo.
Serwis działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy ecommerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.
§1. Definicje
Spółka – Spółka 365 International z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą: ul. Tysiąclecia 42, 62-001 Golęczewo
Serwis – prowadzony przez Spółkę serwis usług elektronicznych, działającą pod adresem: https://www.fotoregalo.pl umożliwiająca za pomocą sieci Internet składanie zamówień na usługi poligraficzne introligatorskie, graficzne itp.
Strona – stroną Umowy jest Klient lub Sprzedawca – w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Klienta oraz Sprzedawcę łącznie
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Serwisu.
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia – czas, w którym Spółka przygotuje zamówienie.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2018 poz. 1025 z późn. zm.).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U 2017 poz. 2019 t.j. z późn. zm.).
Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)
Forma płatności – forma zapłaty za zamówiony produkt lub usługę, wybrana przez Klienta podczas składanego zamówienia oferowana przez Serwis lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych z Serwisem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności.
§2 Postanowienia Ogólne
Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż kubków z motywem graficznym.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
– Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Treści znajdujące się w Serwisie, opisujące kubki i usługi oferowane przez Usługodawcę, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Cennik znajdujący się na stronie Serwisu nie stanowi oferty handlowej w rozumienia przepisów Kodeksu cywilnego
§3 Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Klient może składać zamówienia w serwisie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.fotoregalo.pl
2. Serwis prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Informacje o produktach i usługach prezentowane na stronach internetowych Serwisu stanowią informację handlową w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta. W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać ze e-sklepu dostępnego pod adresem www.fotoregalo.pl
5. W celu złożenia zamówienia, Klient zobowiązany jest wpierw dokonać:
a. wyboru zamawianych usług,
b. parametryzacji produktu,
c. wyboru nakładu produktu,
d. kreacje pliku graficznego
f. wyboru sposobu dostawy spośród dostępnych, wraz ze wskazaniem jednego adresu dostawy w Polsce (może być inny niż adres Klienta),
g. wyboru formy płatności spośród dostępnych
6. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za złożone.
Zamówienia złożone w w/w sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę
zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
7. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w trakcie procesu składania zamówienia. Spowodowane tym błędy w druku nie stanowią podstawy do reklamacji lub innych roszczeń. Zlecenia są drukowane w takiej postaci, w jakiej zostały dostarczone do Spółki. Spółka nie wprowadza poprawek i modyfikacji treści zawartych w plikach przesłanych przez Klienta.
8. Dodanie plików do zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie za pośrednictwem Serwisu. Nie jest
możliwy inny sposób dodania plików do druku.
9. Spółka rozpoczyna realizację zamówienia, gdy serwis otrzyma i zaakceptuje pliki graficzne niezbędne do realizacji zamówienia oraz zaksięgowana
zostanie płatność za złożone zamówienie na rachunku bankowym Spółki.
10. W przypadku wystąpienia braku możliwości realizacji zamówienia, po przyjęciu zamówienia do realizacji, o którym mowa w §3 ust. 6 Regulaminu Spółka niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta, w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, o
którym mowa w §3. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail, wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu
powyżej, Spółka zwróci wpłacone pieniądze w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia. Za datę zwrotu uważa się złożenie przez Spółkę dyspozycji przelewu.
11. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Spółka jest uprawniona do odstąpienia od tej części zamówienia, która nie może zostać zrealizowana. Oświadczenie o odstąpieniu Spółka kieruje na adres e-mail Klienta, w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o braku możliwości realizacji
części zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Spółka zwróci część wpłaconych pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Spółka niezwłocznie zawiadomi klienta drogą mailową o braku
możliwości realizacji zamówienia w całości w określonej części. Klient w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku możliwości realizacji części zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia,
czy wyraża zgodę na realizację zamówienia przez Spółkę w możliwej do realizacji części. W przypadku nie złożenia przez klienta oświadczenia w wyznaczonym terminie lub braku zgody na ograniczenie
zamówienia, złożone zamówienie automatycznie w całości zostaje anulowane, bez dodatkowego informowania Klienta.
12. W przypadku braku zapłaty przez Klienta w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia
zamówienia do realizacji, o którym mowa w § 2 ust. 6 Regulaminu, Serwis anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, za pośrednictwem wiadomości e-mail, skierowanej
na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.
13. Z uwagi na fakt, iż właściwości zamawianych w ramach Serwisu produktów są ściśle określone przez
zamawiającego Klienta, po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Spółkę, w przypadku odstąpienia
od umowy przez Klienta z przyczyn nie leżących po stronie Spółki, klient odstępujący od umowy, zobowiązany jest on zapłacić wynagrodzenie odpowiadające części zrealizowanego zamówienia oraz inne ewentualne koszty poniesione przez Spółkę. Spółka za wykonaną część zamówienia i poniesione koszty
wystawi Klientowi fakturę. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ze wskazanymi podstawami odstąpienia przyjmowane jest wyłącznie mailowo na adres kontakt@fotoregalo.pl.
§4 Zmiany w zamówieniu. Wycofanie zamówienia
1. Zmiana adresu do wysyłki jest możliwa do momentu zaakceptowania plików graficznych w Serwisie. Późniejsza
zmiana może skutkować opóźnieniem wysyłki o 1 dzień roboczy.
2. Z uwagi na fakt, iż właściwości zamawianych w ramach Serwisy produktów są ściśle określone przez zamawiającego Klienta, po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia niemożliwe są jego zmiany, bez zgody Spółki, potwierdzonej pisemnie lub mailowo, chyba, że wprowadzane przez Klienta zmiany są wynikiem działania Spółki.
3. Aby anulować zlecenie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 61
25 02 400 lub mailowo: puzzle@puzzlekids.pl. Anulacji można dokonać gdy status zamówienia nie jest inny
niż:
a) oczekiwanie na płatność,
b) w realizacji (gdy Klient nie wprowadził plików graficznych).
4. Klient, który opłacił zamówienie, a następnie je anulował najdalej w ciągu 14 dni od dnia anulacji zamówienia, otrzyma zwrot środków potrącając 3% wartości zamówienia na poczet opłaty
administracyjnej. Za datę zwrotu uważa się złożenie przez Spółkę dyspozycji przelewu.
§5 Płatności
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Serwisu:
a. podawane są w złotych polskich,
b. zawierają podatek VAT
c. zawierają koszt obsługi zamówienia, w tym przygotowania do wysyłki,
d. zawierają cenę usługi, wraz z ceną materiałów.
e. Cena produktu/usługi jest ceną EXW w rozumieniu INCOTERMS 2010
2. Płatność w ramach platformy można zrealizować w następujący sposób, wybrany przez Klienta:
a. przelew internetowy,
b. karta płatnicza,
c. przelew na podstawie faktury pro-forma,
3. Spółka zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w ramach Platformy akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami.
Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny usług dla zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
4. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
5. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela, zawierająca informacje o kosztach dostawy, dostępna jest na stronie Serwisu.
6. Składając zamówienie za pośrednictwem Serwisu, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz
faktur korygujących drogą elektroniczną.
8. W przypadku, gdy Klient dokona zamówienia a faktura zostanie wystawiona na niepoprawne dane, Klient jest zobowiązany niezwłocznie dokonać noty korygującej nazwy firmy i przesłać na adres mailowy Spółki: konatkt@fotoregalo.pl
§6 Czas realizacji zamówienia. Dostawa.
1. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Spółki i akceptacji plików do przekazania zamówienia przewoźnikowi realizującemu dostawę. Uwzględniane są tylko dni robocze.
2. Możliwość łączenia przesyłek może mieć miejsce wyłącznie za zgodą Spółki. W tym celu należy przesłać zapytanie na konatkt@fotoregalo.pl
3. W przypadkach, wydłużenia czasu realizacji zamówienia, Spółka niezwłocznie poinformuje Klienta o przyczynie wydłużenia czasu realizacji zamówienia i nowym przewidywanym czasie realizacji, na adres Klienta podany przez niego w formularzu zamówienia.
4. Czas dostawy tj. czas pomiędzy wydaniem przesyłki przewoźnikowi a doręczeniem przesyłki Klientowi, w przypadku przesyłek w postaci paczek to okres 1-3 dni roboczych.
5. Termin doręczenia zamówienia, o którym mowa w § 6 ust. 4 Regulaminu został podany na podstawie danych udostępnionych przez przewoźników. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku opóźnienia w czasie dostawy, spowodowaną przez przewoźnika.
6. Ze względu na rodzaj zamówienia, Spółka zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy, o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem na adres podany przez niego w formularzu zamówienia.
7. Zamówienie jest dostarczane na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
8. Klient zobowiązany jest do odbioru zamówienia. Spółka może dochodzić roszczeń z tytułu nie odebrania zamówienia przez Klienta.
9. Klient winien w momencie odbioru przesyłki sprawdzić czy towar nie został uszkodzony, nawet jeśli przesyłka nie wygląda na uszkodzoną. W razie uszkodzenia Klient zobowiązany jest spisać protokół reklamacyjny z kurierem.
10. Jeżeli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie zamówienia, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym sporządzić stosowny protokół w obecności przedstawiciela przewoźnika.
11. Spółka nie odpowiada za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
12. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówienia przechodzi na Klienta z chwilą wydania zamówienia Klientowi. Za wydanie zamówienia Klientowi uważa się także jego powierzenie przewoźnikowi, niezalenie od tego, czy przewoźnik został wskazany przez Spółkę, czy przez Klienta
13. Przewidywany czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu z przyczyn, za które Spółka nie ponosi odpowiedzialności np. nadzwyczajnych warunków atmosferycznych. W takiej sytuacji, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku opóźnienia. Opóźnienia realizacji we wskazanym terminie nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczej Spółki względem, jak też nie uprawniają Klienta do odstąpienia od umowy. Gdy zwłoka spowodowana zwyżką produkcyjną przekroczy 14 dni roboczych, Klient może otrzymać rekompensatę w wysokości 1% wartości umowy za każdy jej dzień. Łączna wartość rekompensaty ograniczona zostaje do 5% wartości zamówienia.
14. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku opóźnienia, spowodowanego przez Spółkę albo przez podmioty, za których pomocą Spółka realizuje zamówienie, i którym realizację zamówienia powierza, wyrządzoną z winy nieumyślnej, np.: spowodowaną przerwą w dostawie energii elektrycznej, usług telekomunikacyjnych, awarią maszyn drukarskich.
15. W przypadkach, o których mowa w § 6.12-13 Regulaminu, Spółka o powstałym opóźnieniu poinformuje Klienta niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny powodującej opóźnienie, w formie e-mailowej, na adres Klienta podany przez niego w formularzu rejestracyjnym.
§7 Reklamacje
1. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego ” Złóż reklamację”, dostępnego w panelu Moje zamówienia przy każdym ze zrealizowanych zleceń, oraz po wcześniejszym uzgodnieniu dostarczenie reklamowanego zamówienia na adres Spółki , na jej koszt.
2. Termin zgłoszenia reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od daty zmiany statusu zamówienia na zrealizowane. Informacja o zmianie statusu zamówienia na zrealizowane zostanie przesłana przez Spółkę za pośrednictwem wiadomości e-mail na wskazany przez Klienta adres e-mail.
3. Spółka rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Klienta.
4. Reklamacje przyjmowane są w dni robocze do godziny 15.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym dniu roboczym.
5. W przypadku, gdy reklamacja okaże się uzasadniona, Klient w pierwszej kolejności może domagać się wymiany wadliwego zamówienia na wolne od wad albo usunięcia wady. Dopiero wtedy, gdy wymiana wadliwego zamówienia na wolne od wad albo usunięcie wady okaże się niemożliwe albo będzie wiązało się dla Spółki z nadmiernymi kosztami, Klient będzie mógł domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.
6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość zamówienia z wadą pozostaje do wartości zamówienia bez wady.
7. W przypadku, gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, kosztami przesyłki zostanie obciążony Klient.
8. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące
odchylenia:
a. przy krojeniu arkusza tolerancja do 4 mm,
b. różnice ilościowe i jakościowe zamówienia: nieprzekraczające + / – 5% zamówienia,
c. przy kaszerowaniu 4 mm
9. 365 International Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez Spółkę.
§8 Wymagania Techniczne oraz informacja o plikach cookies
1. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do
poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa.
2. Serwis korzysta z technologii plików cookies. Pliki cookies (zwane również tzw.
„ciasteczka „) stanowią dane informatyczne, a w szczególności pliki
tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i
są przeznaczone do korzystania ze strony internetowej Serwisu.
3. Pliki wskazane w pkt 1 pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i
odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji.
4. W ramach Serwisu stosowane są różne rodzaje plików cookies, którymi są:
Cookies stałe, to pliki cookies, których okres przechowywania na urządzeniu
końcowym trwa przez czas określony w parametrach danego pliku lub do
momentu samodzielnego usunięcia plików cookies przez Użytkownika.
Cookies tymczasowe, to pliki cookies, które są usuwane w momencie zakończenia tzw. sesji, tj. wylogowania się ze strony www, opuszczenia strony www lub zamknięcia przeglądarki internetowej, która wyświetla stronę www.
Cookies własne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez właściciela. Cookies zewnętrzne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez podmioty zewnętrzne, np. do prowadzenia anonimowych statystyk przez Google Analytics.
5. W celu zmiany ustawień Polityki Cookies należy zmienić ustawienia przeglądarki.
Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej.
§9 Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klientów, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „Rozporządzenie”) oraz ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018r. Poz. 1000) jest „365 International” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: ul. Tysiąclecia 42, 62-001 Golęczewo, której dokumentacja przechowywana jest w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zarejestrowaną pod numerem KRS: 0000593206, NIP: 9721259796, REGON: 363277252, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w zakresie założenia, Zakładając Konto Klienta, Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie Spółki oraz na ich przetwarzanie dla aktywacji i administrowania Kontem Klienta, a także realizacji zamówień. Zgoda
obejmuje udostępnianie danych osobowych partnerom handlowym Spółki w celu administrowania Kontem Klienta i realizacji zamówień. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie w ww. zakresie uniemożliwia założenie, aktywację i administrowanie Kontem Klienta, a także realizację zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych, a także za podanie danych osobowych, do których przetwarzania nie był uprawniony.
3. Odbiorcą danych osobowych Klientów mogą być także m.in. dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz zarządzanie organizacją (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, informatycznym, firmy kurierskie i pocztowe, podmioty świadczące usługi prawne i księgowe).
4. Administrator korzysta z usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Twitter,
Google. Podmioty te mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów Rozporządzenia są traktowane jako państwa trzecie. Administrator oświadcza, że przy korzystaniu z usług i technologii może dojść do przekazania danych osobowych wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i wyłącznie takim, które przystąpiły do programu Privacy Shield, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r.
5. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez cały okres posiadania konta przez Klienta w tym realizacji zamówienia oraz przez okresy wymagane przepisami prawa podatkowego oraz prawa
cywilnego. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane osobowe podlegają usunięciu lub anonimizacji.
6. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód na otrzymywanie informacji handlowych, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę w celu informowania Klienta nowych towarach,
promocjach i usługach udostępnionych przez Spółkę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7. Klientom przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego przestrzeganie przepisów ochrony danych
osobowych.
8. Administrator nie przetwarza danych osobowych Klientów w sposób zautomatyzowany w tym polegający na profilowaniu.
§10 Zgłoszenie błędów w funkcjonowaniu Serwisu
1. Wszelkie błędy w funkcjonowaniu Serwisu Klient może zgłaszać dzwoniąc na infolinię Platformy, za pośrednictwem e-maila Platformy lub korzystając z formularza kontaktowego umieszczanego na stronie w sekcji „Kontakt”.
2. Na zapytania dotyczące funkcjonowania Serwisu odpowiedzi udzielane są w ciągu 3 dni roboczych.