Pytania i odpowiedzi
W jaki sposób można dokonać płatności za zamówione produkty?
Płatności za zamówienie można dokonać używając przelewu tradycyjnego lub poprzez platformę PayU oraz Blik.
Jak wygląda procedura anulowania opłaconego zlecenia? Czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?
Anulować zlecenie można na każdym etapie produkcyjnym. W zależności na jakim etapie produkcyjnym jest aktualnie zlecenie, koszt anulowania będzie inny. Aby anulować zlecenie należy skontaktować się z BOK pod numerem telefonu: +48 792 782 185 lub kontakt@fotoregalo.pl
Jaki jest czas realizacji?
Czas realizacji kubków to 24-48h + czas dostawy (1-2 dni robocze).
Jak będzie zapakowane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w opakowaniach z kartonu, zabezpieczone folią. Na opakowaniu znajduje się list przewozowy.
Czy jest możliwość rozdzielenia jednego zamówienia np. na dwa adresy wysyłki?
Nie. Zlecenie wysyłane jest na jeden adres wysyłki. W celu wysłania zamówienia na dwa lub więcej adresów wysyłki trzeba złożyć dwa lub więcej zamówień o różnych adresach wysyłki.
Produkt ma wadę. W jaki sposób złożyć reklamację?
Reklamację prosimy składać na adres konatkt@fotoregalo.pl opisując wadę produktu oraz podając numer zamówienia.
Kolory wydrukowanego produktu są inne niż były na projekcie w komputerze, czy może to być podstawą reklamacji?
Do każdej reklamacji podchodzimy w indywidualny sposób i nie możemy jednoznacznie określić czy dostarczony do Ciebie materiał jest inny niż ten co widzimy na monitorze.
Na różnice kolorów w projekcie i po wydruku ma wpływ wiele czynników m.in.: monitor, system zarządzania kolorem, czy światło. Jeżeli oglądałeś projekt na swoim monitorze, który nie ma odpowiedniej matrycy i nie jest skalibrowany – kolory zawsze będą inne po wydruku w porównaniu do tego co widzimy na monitorze.
Każdy program do grafiki ma swój system zarządzania kolorem i od ich ustawień zależy jak będzie wyglądał dany kolor na monitorze. Ten sam kolor może być bardzo na sycony na jednych ustawieniach a na inny może przypominać zupełnie inny kolor. Do oceny kolorów używa się specjalnego oświetlenia, w skrajnych przypadkach można również ocenić barwy w świetle słonecznym.
Podsumowując kolory mogą być inne na monitorze i po wydruku ponieważ: Punktem odniesienia jest słaby monitor, program ma źle ustawione zarządzanie kolorem, kolor ocenia się w złym świetle. Różnice w kolorystyce monitor-druk nie jest podstawą do uznania reklamacji.